Finančna uprava (Furs)je davčne zavezance pozvala, da naj se v času epidemije izogibajo prihodom na davčne urade in naj s Fursom poslujejo po elektronski poti, informacije pa pridobivajo prek spleta oziroma telefona.
"Večino zadev (vprašanja, preverjanja...) lahko davčni zavezanci urejajo prek klicnih centrov ali prek elektronske pošte uradov. Vloge, ugovore, pritožbe in druge obrazce v čim večji možni meri oddajte po elektronski poti – preko eDavkov ali mobilne aplikacije, kjer je to mogoče.
Zavezanci, ki s Fursom še ne poslujete elektronsko, vabljeni, da si namestite eDavke na računalniku ali na telefonu in se prijavite v eVročanje, da boste tudi dokumente dobili po elektronski poti in ne več po navadni pošti. Če je za vodenje posameznega davčnega ali carinskega postopka nujen kontakt z uslužbencem Fursa, pokličite na telefonsko številko centrale finančnega urada," so navedli.
Za splošne informacije z davčnega ali carinskega področja lahko davčni zavezanci pokličejo na številke telefonskih central finančnih uradov ali na eno od številk kontaktnih centrov:
08 200 1001 – za vprašanja s področja davkov fizičnih oseb
08 200 1002 – za vprašanja s področja DDV
08 200 1003 – za vprašanja s področja davkov poslovnih subjektov
08 200 1005 – za vprašanja o turističnih bonih
08 209 0000 – za vprašanja povezana s prejetim opominom05 297 6800 – za tehnično pomoč pri poslovanju s Finančno upravo.